Prolog

this is the beginning of a beautiful friendship

Oglasi

Zašto pisati blog? Zašto zapisivati svoje misli? Iako ovo nije moj prvi blog čini mi se da to radim zbog čistog užitka pisanja. Da tvoju rijeć netko pročita i bude inspiriran da nešto promijeni. Poprilično močna stvar.

Na ovom blogu mislim pisati o sve u svačemu ali ponajprije o promijeni mog lifestyla. Od doslovnog geek-a koji je sate i sate provodio  igrajući igrice na kompjuteru do osobe koja živi aktivnim životnim stilom, hrani se (ili barem pokušava) zdravom hranom i bavi se svakakvim aktivnostima od planinarenja, trčanja i bicikliranja. Iako geek u meni nije mrtav jer moj posao zahtjeva da ga tu i tamo piknem i pustim ga da pobjegne iz tamnice te da terorizira seljane, on se transformira u nešto nedefinirano.

Pokušat ću pisati što više te opisivati moje pripreme za Plitviči polumaraton koji mislim odtrčati za manje od dva mjeseca. Motivacijske poruke i sve ostalo veznao uz to neće izostati 🙂

Možda objavim tu i tamo koju fotku jer je to jedna od mojih strasti, kao i neki savjet vezan za programiranje.

Za sad to je to. Sutra dolazi više.

Komentiraj

